sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Those little things ......... 8-| ( Part 2 )

Oh yes ! Here I am again ..... m-am întors cu forţe proaspete ca să continui ce-am lăsat neterminat , ca voi cititorilor să înţelegeţi pe deplin ce " little annoying things " happen to me every day...
C'mooon ... pe cine încerc eu să fraieresc ?!! :(( . N-am forţe proaspete nici cât negrul de sub unghiile tăiate şi îngrijite la maxim ale unei femei ( sau a unui metrosexual ) . DAR ! I got huge loads of stinky shit to share with you. Credeţi-mă că-s sătul până peste limita atmosferică a Terrei de chestiile astea folosite de soartă ca să-ţi dea în cap şi să fugă victorioasă , iar tu să te plângi mai ceva ca un copchil de grădiniţă ( ăia cu lumea Barni , v-am mai zis ) că " ţi-a dat viaţa de te-a julit".
Păi noi suntem oameni sau nu mai suntem ?! Ideea e că " uneltele " sorţii " diferă extrem de mult . De la un pumn încasat sau un telefon pierdut , până la adevărate catastrofe ( nu numai materiale , ci şi mentale ) . Şiii .... deobicei , ce ne afectează unitatea centrală ( ză brain ) ne cam distruge de tot. Un ex. de astfel de enormous SHIT , care ne afectează extrem de tare , e concluzia trasă de pretenaşu care scrie cot la cot cu mn pe blogul ista . Faptul că , din păcate , trebuie să ne maturizăm odată şi odată cam dă o lovitură puternică de bâtă în capul fericirii. Însă unii văd numai partea rea a acestui SHIT , care , dintr-o dată , poate deveni un good thing !

Morala zilei : Luaţi-vă o bâtă ca să luptaţi cu viaţa ( bâta nefiind din lemn , ci din fericire şi momente trăite la maxim ) . Aveţi grijă să fie cât mai multe , căci tăria şi mărimea bâtei va creşte direct proporţional cu julitura de pe arcada sau antebraţul lucrat al sorţii .
Auf wiedersehen ! ( la sc. fac franceza , aşa că nush ce-mi veni să zic asta )

Un comentariu:

  1. La sc. faci franceza SI engleza, honey. ;;)

    Oricum, intradevar, soarta ne bate la cur (vorbesc uraaaaaat, hahahahaha) mereu, chiar si atunci cand iti doresti cel mai putin sa faca asta si speri sa ai si tu un fir de noroc acolo, si ala ti-l ia si danseaza cu el prin fata ta si face misto de tine....

    Dar calmeaza-te, eu am devenit asa amuzata de soarta rad la orice, nu ma mai obosesc sa ma consum. Am primit un sfat bun de la cineva, sa devin nesimtita (in limite normale sau peste medie) ca sa traiesc mai mult. Si asta fac. :))

    RăspundețiȘtergere