marți, 17 mai 2011

O nouă faţadă, un nou concept, o nouă viaţă...

Am evoluat! Încetul cu încetul, ne maturizăm, că trebe! Viaţa merge înainte şi noi(yo şi cu Feadăr) ne-am gândit să nu rămânem în loc că n-ar fi politicos pentru cei care trec în faţă la coadă. După cum bine aţi observat, am schimbat câteva lucruri esenţiale la blog.

Am început cu numele blogului. Viaţa si păru' de la cur era mişto, dar era cam ... neserios. Bloglutzu, în schimb, se vrea a fi amuzant, serios şi atractiv. (cică)

Am continuat cu faţada. Din negrul gothic de roackăr, am trecut la albul de îngeraş, un alb ca varul sau ca lăpticu', după cum bate vântul! Albul pare mai ok pentru tema site-ului care este de acum: "Un pahar micuţ de vorbă, pe un bloguleţ de vorbă!"

Ce vrea să însemne? Probabil că este vorba...ăăă...de un pahar mic...ăăă...şi...de...multă... vorbă?!
Nah, glumesc. Mi-am propus ca pe blog să vorbim, să discutăm despre temele pe care le vreţi voi, cei care citiţi(1,2,3,4,5 maxim). Că fără discuţii, there's no fun.

(de faţadă v-am zis, de concept la fel, de viaţă...am zis, but still...hmm...)
O nouă viaţă = sex, money and alcohol? ":D" (va urma... :p)

Cam atâta să fie prezentarea de început nou. În continuare, cum v-am obişnuit, vă las în compania unui tânăr extrem de talentat şi foarte bun în ceea ce face. Cine nu a auzit de Piano Man, ori a trăit într-o bulă, ori nu ştie ce-i ăla internetuuuuuuuu! Check him out!



Pe data viitoare!

Sunt blogger, deci exist!

P.S. Spuneţi tema si data limită(minim 48 de ore) când vreţi să fie postată pe blog şi voi face în fel şi chip să vă satisfac. ;)

Un comentariu:

  1. Hmm... Ce ne poti spune despre "o noua viata" ?
    Nu as vrea sa iti ofer un anumit timp , dar sa nu dureze prea muuuult. :D

    RăspundețiȘtergere