joi, 20 ianuarie 2011

Un scurt, după 20 de zile!

După titlu, zici că's analfabet, să dea dracii! Apăi de când n-am mai înscris pe superbul blog, cred şi yo!
Deah, am zis să vă mai informez, să vă mai poluez gândirile optimiste, pesimiste, negative, sceptice etc, cu nişte prostii de genul: sunt în sesiune! Bine, bine, m-aţi prins, o să fiu de săptămâna viitoare, dar nu contează. Ideea este că mi-a fost foarte dificil să gândesc profund(wow, gândesc) pentru o postare cu un mesaj subliminal ales, aşa că am decis să vă mai informez cu câte ceva. Decât nimic, mai bine aşa, păi nu?!

În primul rând, La mulţi ani, dragi prieteni. Ne aflăm în anul 2011, un an care se anunţă superb din punct de vedere sentimental, un an ok din punct de vedere medical, şi un an de câcat din punct de vedere economic(e de ajuns să zic cât costă litrul de benzină). Măcar cu dragostea să stăm bine, că cu restul, vai de dosul nostru...

În al doilea rând, La mulţi ani tuturor Ionilor, să ne trăiţi cu numele, să fiţi cât mai fericiţi, sănătoşi şi să vă creşteţi averea anul acesta, ca în nici un an.

Şi nu în ultimul rând, la mulţi ani...erm...tuturor sărbătoriţilor!
(gata, am încheiat cu la mulţi ani!)

Ce să vă mai zic...mă aşteaptă o perioadă mai dificilă numită sesiune, în care cu siguranţă voi scrie pe blog frustrările, problemele şi stresurile(mai nou, toată lumea e frustrată). Păi în sesiune, doar n-o să învăţ....
Până una alta, vă invit să vizionaţi un filmuleţ ceva mai vechi dar extrem de amuzant. Ideea de bază este să vă duceţi la budă înainte să vă lasaţi filmaţi de un amic. Nu de alta, dar n-ai de unde să ştii ce ţi-a pregătit amicul tău, şi s-ar putea să vi se întâmple ca nenea tatăl lui Ionel de mai jos:



Noah, see you soon! Haidi pa!

Sunt blogger, deci exist!

2 comentarii:

  1. Eu ti-am aratat video-ul ala!!! (Nu conteaza daca il stiai dinainte).

    Spor la examene! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nenea a facut box, k1 ceva inainte. :))
    Si i-ar trebui si niste Prostamol. :))

    RăspundețiȘtergere