duminică, 13 februarie 2011

Why, oh why?!


Din lipsă de ocupaţie, în această frumoasă dimineaţă, am decis că trebuie sa scriu pe blog. It's a must, because my mind is full of shit and I need to download the shit onto my fucking blog, just because that's what bloggers do when they...BLOG!


Am mintea plină de întrebări existenţiale, plină de problemele vieţii şi îmi storc creierii ca să găsesc rezolvări la aceste probleme şi tot gândindu-mă, observ cum trece timpul şi moş Ene nu prea vine pe la gene. E trist, dacă la vârsta mea, deja sunt bântuit de probleme de genul acesta care-mi provoacă deja insomnii. Probabil vă gândiţi că sunt nişte probleme extrem de serioase, când în realitate vi s-ar părea nişte prostii(pentru că sunt nişte prostii... dar very scary for me!).

(Aşa si...why do we care?!?!?!)

Gândirea mea profundă mi-a adus aminte de un concurs în care m-am băgat deja acum(da, chiar în această secundă când tu citeşti aceste rânduri). E vorba de concursul lui Blogatu'. N-o să încep să vă spun acum cine e blogatu' şi cu ce se ocupă dânsul, puteţi să vedeţi şi voi cu ochişorii voştri dacă daţi un click(ATENŢIE! Sunteţi la un click distanţă de o mega ultra super excursie pe culmile plăcerii, vă veţi clăti ochii numai cu posturi de calitate, nu ca astea de pe blogul meu. Nu rataţi ocazia, doar astăzi în Blogosfera Românească!) şi să admiraţi peisajul. Tema acestui concurs în care m-am înscris este: "De ce te-ai apucat de blogging?"

Aş putea să încep acum să tratez afirmaţii din Kant şi Schopenhauer legate de blogging, de nevoia de blogging şi alte prostii... but, for fucks sake, chiar vreţi să mergem pe drumul ăsta? Eu mă plictisesc numai când mâ gândesc, că deh, aşa gândeşte mintea mea infantilă care nu se va maturiza prea curând pentru că...nu are de ce!

Un răspuns care s-ar potrivi omului din ziua de azi ar fi: din plictiseală, frăţică! Şi din nevoia de a abera orice vrea inimioara mea, fără să mă gândesc la repercursiuni. Aş fi putut la fel de bine să-mi fac un jurnal propriu, dar am renunţat la ideea asta din două motive:
1. Cine dracu mai ţine un jurnal în ziua de azi? Parcă am fi pe vremea lu' mamaia!
2. GAY? GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!! GAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAY! Eventual să fie şi roz şi să aibă un lacăt cu o cheiţă mică...

Doar nu era să zic că m-am apucat de blogging ca să salvez balene...Frate, astea-s prostii. Blog-ul e singurul loc în care poţi să-ţi bagi, să-ţi scoţi, fără să-ţi vină poliţia la uşă ca să-ţi zică de vecinul X că te-a reclamat că vorbeşte prea vulgar.

Până la urmă, care e cea mai modernă metodă de a te relaxa, de a spune liber ce gândeşti? BLOGUL, like d'ooooooh!

Dacă ăsta nu e un motiv bun, atunci mai pot spune că m-am apucat de blogging pentru că încă nu există taxă pe blog(deşi dacă Badea mai face multă reclamă la bloggeri, Boc numai de-al dracu o să bage taxă şi pe astea). Ar mai fi şi alte motive puerile, dar dacă tot sunt puerile, să rămână puerile şi necunoscute.

Să vă pun şi câteva "link-uri utile":
- Blogul lui Blogatu
- Hosting

Eh no, la mine o venit Moş Ene pe la gene. Aşa că e timpul să vă zic... BUNĂ DIMINEAŢA! În continuare, vă invit să o vedeţi pe THE ONE AND ONLY BOXXY. De ce? Păi pentru că ea ar trebui să fie modelul nostru, la capitolul "Cum să nu facem, ce să nu zicem".

Vă las cu ea, că deja mi-a stors creierii că vrea să dea din gură şi nu o las! Hai...PA!



Sunt blogger, deci exist!

Un comentariu:

  1. Hmpf, sa tii un jurnal propriu e misto! Si nu tre' sa fie nici roz si pufos, nici negru ca o lista de criminali gen: "to kill list". >:P>:P>:P

    RăspundețiȘtergere