sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Ce pana mea ?!

Da măh da ? Ce pana mea ?! Tocmai mi-am dat seama că vorba asta-mi reprezintă situaţia şi ..... numele :> ( indeed I am named Pană ) .Şi să nu va miraţi dacă mă veţi auzi , într-o zi normală , când staţi la coadă la smântână , sau la pâine , sau la tanti Elvira ( I was juuust sayin'! ) , că mă urc pe primărie şi ţip cât mă ţin plămânii : CE PANA MEA?! (de asemenea trebe să luăm în cosiderare că o să stăm la coadă şi la apă în scurt timp dacă ne mai otrăvesc ungurii mult......).Chiar am văzut pe cineva care avea imprimat pe tricou binecunoscutul avatar cu pana aia roşie încercuită , jos scriind desigur : ce pana mea ! . Aşa că mă bate gândul să-mi fac unul , şi să-l port de fiecare dată când prietenii falşi din jurul meu scot coarnele ca melcii dupa ploaie .
Vedeţi ce uşor e ? De la numele meu am mers alături de voi , cititorilor de pretutindeni , pe un pod care ne-a dus fix la subiectul din această postare : prietenii , o parte crucială a existenţei noastre efemere. Haideţi să recunoaştem ! În fiecare zi , prietenii ne influenţează cursul sorţii ( oricât de puţin îl schimbă ). De fiecare dată când ne simţim jalnici , mai distruşi ca un telefon de zeci de milioane scăpat în budă ( sau chiar mai distruşi ca proprietarul telefonului nou-nouţ), prietenii( ăia cu adevărat prieteni ) sar măcar cu o vorba bună ca să încerce să-ţi readucă zâmbetul pe faţă( aici nu se includ persoanele avide după moacă = chestii gratis, care cred că un cadou e numai bun pt. a te înveseli ) .
De asemenea, ce petrecere e aia fără prieteni ? Pur şi simplu nu există distracţia , amuzamentul ( uneori sporit de beţie, mai ales la adolescenţă ) şi chestiile făcute împreună dacă nu ai o mână de prieteni ca lumea lângă tine.Acum să nu vă gândiţi că prieteni-s o unealtă cu care să treci fericit prin adolescenţă , pentru că-i greşit.Prietenii îţî rămân alături ( dacă nu fizic măcar în minte ) toată viaţa, şi sunt de părere că ar trebui să preţuim fiecare prietenie ( bine , dacă cel cu care vrei să fii prieten e un ciobălău şi nu acceptă prietenia ta în ruptul capului , ba îşî mai şi bate joc de tine , atunci puteţi spune liniştiţi : eeh.... zi cutărescu şi trage apa ).
SO ! Remember ! Întotdeauna să aveţi o cămăruţă în suflet pt. prietenii voştri !
That's all folks !( 4 now ..... )

Un comentariu: