marți, 26 octombrie 2010

Omul şi tehnologia....

Suntem sparţi fără calculator! Oricât de mult am vrea să arătăm că nu suntem dependenţi de calculator, eşuăm lamentabil, pentru că suntem ca nişte impotenţi fără calculator/laptop şi alte derivări...Vi se pare că exagerez? Haideţi să facem un mic test. Scrieţi pe goagle următoarea chestie: Sality-NBA virus, şi daţi click pe primul rezultat ce vă apare! Dacă sunteţi chiar aşa de inteligenţi să faceţi ce v-am spus, aveţi grijă să vă salvaţi înainte datele, că altfel, v-aţi câcat în sus şi v-a picat pe cap...

După un studiu recent făcut pe propria piele, după zeci de ore de chinuială(şi mă dădeam inteligent la capitolul acesta, acum ceva timp), stres şi multe înjurături de morţi şi mame, am tras concluzia că decât să mă chinui să instalez o placă de reţea că să pot avea acces la tatăl nostru, internetul, mai bine mă joc Minesweeper, să dea dracii! Concluzie: mă cac în el de laptop, mă cac în ei de viruşi, dar nu mă cac în el de internet, că doar pentru asta utilizăm calculatorul/laptopul etc. Păi no?

Aici vroiam să ajung defapt. La net!
Păi băi frate, gândind la rece situaţia, toată chinuiala mea a fost numai ca să intru pe mess şi să chătuiesc cu unii cu alţii, sau să văd cu cât a mai pierdut Steaua în campionat. Atâta chin numai pentru atât? Vă daţi seama ce disperat sunt, cât de addictive poate fi internetul, şi eu sunt doar a little pawn in this fucking mess. Aşa de distruşi suntem/vom fi cu toţii. Întrebarea de baraj: cum era frate acum 30-40 de ani? Ce câcat făceau ăia atunci? Păi ăia mai deschideau o carte, chiar şi citeau, mai făceau nişte băute cu prietenii, şi-o mai trăgeau, şi ajungeau să muncească până la urmă, ca nişte sclavi(cu diplomă)...

E mai bine de noi! Cei din ziua de azi. Avem o mulţime de ferestre deschise(nu de mess), o groază de oportunităţi, şi noi stăm şi ne masturbăm ca nişte retarzi mintali în faţa computerului personal în loc să profităm de acestea şi să devenim şi noi ceva în viaţă. Trist frate, ştiu, dar ăsta e adevărul. Preferăm să pierdem vremea uitându-ne la toate prostiile, în loc să facem ceva cu viaţa noastră. Suntem o generaţie penibilă! Viitorul e în mâinele noastre şi noi ni le folosim ca să ne frecăm prea frumosul penis(sau în cazul fetelor, prea frumoasa păsărică).

Citind ce am scris mai sus(deah, fac asta ca să-mi dau seama dacă depăşesc limita realităţii), primul gând care-mi trece prin cap e: yote-l frate şi p-ăsta, s-a trezit să ne dea nouă o lecţie de morală. Nah, nu-mi bat eu capul cu prostii de genul ăsta. Destest să-mi facă cineva morală, prefer să mă trezesc singur din propria-mi prostie. Sunt sigur că la un moment dat, după ce ne plictisim să ne futem şi să bem ca nişte porci, o să realizăm singuri ce se întămplă cu adevărat şi o să începem să ne revenim, încetul cu încetul. Dar oare nu va fi prea târziu?

Pula mea, om trăi şi om vedea!

P.S. Atunci când am început să scriu era încă luni..acum cred că e marţi. :P

Un comentariu:

  1. Bah....netul ne prinde intr-un cerc vicios....dar zic eu....ca daca esti capabil sa pleci undeva departe pt.o sapt.sau doua sau mai mult si sa nu ai acces la net si sa rezisti fara probleme,sa nu zici "abia astept sa ajung acasa sa stau pe net", atunci eu zic ca poti gandi limpede...dar ne este prea lene, de multe ori.

    Si problema noastra e ca ni s-a oferit totul prea pe tava...si habar nu avem ce vrem de fapt sa alegem sa facem,din atatea oportunitati...daca primeam cu portia, nici atunci nu era bine ca vai,nu suntem liberi....si habar nu avem ce sa facem cu atata libertate....tot erau oamenii mai culti inainte cand citeau o multime de carti...pacat ca gandirea libera era periculoasa...si totusi....unde vom ajunge? Eh....vedem pe parcurs....si daca avem puterea si motivatia sa ne luam viata in maini si sa ne decidem ce vrem sa facem, atunci sa vezi actiune. :X

    RăspundețiȘtergere